سیاست حریم خصوصی

فروشگاه اینترنتی پل‌بوک طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد. همچنین کاربران پل‌بوک کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند.همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نمایند و هر زمان قصد دارند در جایی ثبت‌نام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وب‌سایت و پروتکل امن ssl توجه نمایند و از وجود https:// قبل از آدرس سایت توجه کنند.

 

تیم پل‌بوک اطلاعات شما را به جهت تعامل بهتر و آسایش شما در امور سفارشات جمع آوری میکند و با تمام توان و تلاش، خود را متعهد نسبت به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات خصوصی کاربران میداند لذا اطمینان خاطر میدهیم که به هیچ عنوان اطلاعات وارد شده در حین ثبت نام در پل‌بوک در اختیار هیچ شخص یا ارگانی گذاشته نخواهد شد.

اطلاعات شما تا زمانی که کاربر و عضو خانواده پل‌بوک باشید در سرور های ما نگهداری می شود.
خانواده پل‌بوک فقط و فقط اطلاعاتی که خودتان در حین ثبت نام درج نموده اید را جمع آوری می کند. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم را پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

مواردی که شما از سایت ما بازدید میکنید، ما رهگیری می‌کنیم:

محصولاتی که اضافه کردید در لیست علاقه مندی: ما استفاده می کنیم برای نمایش به شما و سایر کاربران علاقه مند به این محصول و ایجاد کمپین ایمیل های هدفمند برای اطلاع رسانی.
جزئیات لیست علاقه مندی، مانند محصولات افزوده شده، تاریخ اضافه شدن، نام و تنظیمات قوانین لیست شما.
از این برای محصولاتی که مشاهده کرده اید استفاده می کنیم، برای مثال: به شما نشان می دهیم محصولاتی که اخیرا مشاهده کرده اید.
محل سکونت، آدرس IP و نوع مرورگر: ما از این برای اهدافی مانند برآورد مالیات و حمل و نقل استفاده می‌کنیم.
آدرس حمل و نقل: ما از شما خواهش می‌کنیم که این را وارد کنید بنابراین ما می‌توانیم، به عنوان مثال، ما می توانیم، پیش از سفارش شما، تخمین زده و سفارش خود را به شما ارسال کنیم!
ما همچنین از کوکی‌ها برای پیگیری محتویات سبد خرید در حالی که شما در حال مرور سایت ما هستید استفاده می‌کنیم.

هنگام خرید شما موظف هستید اطلاعاتی از قبیل نام، آدرس صورت‌حساب، آدرس حمل و نقل، آدرس ایمیل، تلفن و اطلاعات کارت اعتباری/پرداخت و اطلاعات اختیاری حساب مانند نام کاربری و رمز عبور را بصورت صحیح ارائه کنید. در غیر اینصورت کلیه عواقب و مسئولیت ها به عهده کاربر می باشد.

مقصود از دریافت اسم، آدرس، ایمیل و تلفن شما فقط برای تصحیل و کوتاه شدن روند خرید‌ها و پرداخت‌های بعدی شما در پل‌بوک میباشد.

اعضای تیم ما به اطلاعاتی که شما به ما میدهید دسترسی دارند. برای مثال هم ادمین و هم مدیر فروشگاه به این اطلاعات دسترسی دارند.
اطلاعات سفارش مانند آنچه که خریداری شد، چه زمانی خریداری شد و کجا باید ارسال شود.
اطلاعات مشتری، مانند نام شما، آدرس ایمیل و صورت حساب و اطلاعات حمل و نقل

اعضای تیم پل‌بوک به این اطلاعات دسترسی دارند تا به انجام سفارشات، پردازش استرداد و پشتیبانی شما کمک کنند.

 

* اطلاع رسانی در پل‌بوک: اطلاع رسانی ها در پل‌بوک به جزء خود وبسایت و شبکه های اجتماعی مرتبط با پل‌بوک به دو روش است

1- از طریق سامانه‌های پیامکی با شماره های 50004001318001 و  30008666318001 می‌باشد.

2- از طریق سامانه ایمیلی که فقط پیام های اطلاع رسانی از آدرس ایمیل  noreply@polbook.ir و مشارکت ها با ایمیل info@polbook.ir می‌باشد.

 

**توجه :ضمنا به خاطر داشته باشید که تیم پل‌بوک می تواند شرایط و قوانین حریم خصوصی را در هر بازه زمانی تغییر دهد و شما متعهد می شوید که در هر مرحله که از پل‌بوک خرید می کنید شرایط و قوانین را کامل خوانده و سپس خرید میکنید.